Thursday 21 October 2010

Minat baharu


Sejak kebelakangan ini, minat terhadap bidang penulisan kian mundur. Hari demi hari hasil penulisan saya mulai menunjukkan tanda-tanda berantakan. Ayat merapu. Bahasa tunggang-terbalik. Dan saya sudah dapat lihat masa depan saya terhadap kreativiti bidang penulisan seperti berkabus. Oh, maaf ya untuk katakan ini. Apapun, saya akan cuba untuk menulis di lain hari jika diizinkan.

Kini, saya sudah ada minat baharu! Saya suka mencipta atau merekacipta. Terutamanya, menjahit manik. Saya ingin mempelbagaikan seni jahitan manik yang saya ada untuk diadukkan menjadi sesuatu yang lain. Contohnya, membuat tote bag, pouch, gift card dan lain-lain lagi. Saya ketemu minat ini dan terus jatuh cinta dengannya. Kini saya sedang mencari idea yang bagus untuk menjadikan minat ini sebagai suatu yang pasti.  Selain itu, saya  juga membuat beberapa rujukan dengan blogger-blogger yang mempunyai minat yang sama. seperti Emila Yusof dan Maya Puri Creations. Jangan lupa nantikan kemunculan produk sulung daripada saya ya. Sokongan anda semua amatlah diharapkan. Sekian terima kasih. 
Sumber: Maya Puri Creations

Sumber: Emila Yusof


No comments: