Thursday 14 October 2010

Anak angkat

Sabtu lalu, 9 Oktober 2010, saya memberikan dua ekor anak kucing kepada seorang rakan. Pagi sebelum serahkan kucing-kucing tu, sempat la bermanja-manja dengan diorang semua. Saya berat hati nak melepaskan, tapi kerana desakan daripada emak, terpaksa juga diturutkan. Bukan tak suka kucing, tetapi di rumah dah ada banyak kucing. Sementara masih kecil baik diserahkan pada orang. Apapun, saya tetap akan ingat mereka berdua. Gambar-gambar ini saya titipkan sebagai kenangan.

Yang di atas sekali dan yang ini, sudah diadopted kepada kawan.
Ketika sedang tidur. Mereka selalu saja bersama.
Yang hitam itu ibunya, Namanya Tam. Comel kan? Ibu hitam, anak putih.
Yang ini tidak diadopt sebab dia comel. Bulunya juga sedikit kembang daripada yang lain.
Yang ini hidungnya tak hitam seperti di atas.
Gambar mereka setelah dimasukan ke dalam sangkar sebelum dibawa pergi oleh kawan saya. Uwaaa...sedih.

4 comments:

hasni hanna said...

nyiaw nyiaw.... :)

Siti Salha Rosman said...

Tu kucing gatal tu, hehe. Berminat nak ambil anak angkat dari saya?

Anonymous said...

sedih nye..hermm..tap x pe la...mungkin dia akn bahagia dgn kwn 2.. ^^ jgn sedih2..

Siti Salha Rosman said...

Tak sedih dah. Sebab yang sekor kat rumah ni pun dah boleh mengubat duka, dia dah besar dan comel!

Err, anonymous ni siapa? Sila berkan nama atau link, boleh saya melawat kamu pula.