Sunday, 26 June 2011

Macaron yang tidak menjadi...


Cantik atau hodoh? Ok, tak mahu komen. Biasalah, pertama kali buat kan mesti tak jadi. Agaknya kenapa jadi begitu ya? Salah satunya, selepas dibulat-bulatkan tidak dibiarkan rehat beberapa minit. Mungkin juga terlebih pukul. Ok, cuba lagi di lain hari.

Sangat jeles tengok macaron yang cantik-cantik warnanya. Oh! Sumber gambar di bawah daipada Google.





 P/s: Korang tak rasa teruja nak buat ke?

3 comments:

kuli al-khaliq said...

sy pun tringin nk buat macARON NI.masa je xmengizinkan..thank tuk xpectation mgapa xmenjadi tu..it make me be aware...

Norziati Mohd Rosman said...

Macaron ni apa kebenda?

Siti Salha Rosman said...

Kuli al-khaliq, nanti kalau awak buat jadi jangan lupa tunjuk kat syaa ok :)

Norziati, macaron ni sejenis makanan seperti biskut. Macam kuih dorayaki jugak. Saiznya kecik je. Tengah tu biasanya orang letak inti butter. Nanti kalau jadi, aku bagi rasa.